Notice: getimagesize(): Read of 8192 bytes failed with errno=21 Is a directory in /home/www/feke.wi24.hu/www/magro.feke.wi24.hu/protected/class/controller/AgronewsController.php on line 221

Notice: getimagesize(): Error reading from /home/www/feke.wi24.hu/www/magro.feke.wi24.hu/public/cms/news/97/news_24097/! in /home/www/feke.wi24.hu/www/magro.feke.wi24.hu/protected/class/controller/AgronewsController.php on line 221

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/www/feke.wi24.hu/www/magro.feke.wi24.hu/protected/class/controller/AgronewsController.php on line 222
Több okból is támogatják a tej és tejtermékek fogyasztását - MAGRO (title)!

Tej- és tejtermékfogyasztást ösztönző kampányt indított az Agrárminisztérium, az Agrármarketing Centrum és a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács. A június 18-ig tartó promóció fő célja a fogyasztói tudatosság erősítése és a minőségi, tehéntejből készített termékek megismertetése. Az idei tejkampány célja kettős, mert a fogyasztásösztönzésen túl hangsúlyos szerepet kap a fogyasztói edukáció is. A magyar lakosság átlagos tejfogyasztása tejegyenértékben számítva ugyanis mindössze 165 kg/fő/év, amely az Európai Unió átlagának (250 kg) kétharmadát sem éri el.

A Tej. Szívvel-lélekkel! – Fogyassz minden nap tejterméket! szlogen alatt futó kommunikációs kampány a rendezvény médiatámogatását követően online megjelenésekkel folytatódik, és influenszerek közreműködésével útjára indul a „tejbajusz” felhívás is - írta meg az Agrármarketing Centrum. A május 28-i sajtótájékoztatón Feldman Zsolt, az Agrárminisztérium mezőgazdaságért és vidékfejlesztésért felelős államtitkára elmondta, hogy a kormány azt várja el a hazai kiskereskedelemtől, hogy a maguk eszközeivel segítsék és ösztönözzék a magyar tej- és tejtermékek fogyasztását.

Közösen segíti és ösztönzi a magyar tej- és tejtermék fogyasztást az Agrárminisztérium, az Agrármarketing Centrum és a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács

Kettős célja van a tej és tejtermék fogyasztásösztönző kampánynak

Az Agrármarketing Centrum ügyvezető̋ helyettese, Giczi Gergely felhívta a figyelmet arra, hogy az idei tejkampány célja kettős. A klasszikus fogyasztásösztönzésen túl hangsúlyos szerepet kap a fogyasztói edukáció is. Ugyanis a magyar lakosság átlagos tejfogyasztása tejegyenértékben számítva mindössze 165 kg/fő/év, amely az Európai Unió átlagának (250 kg) kétharmadát sem éri el. A WHO ajánlása alapján napi legalább 0,5 kg tejet, vagy azzal egyenértékű tejterméket kell fogyasztani ahhoz, hogy a kiegyensúlyozott és egészséges táplálkozást fent lehessen tartani.

Az ügyvezető helyettes felsorolta továbbá a tej és tejtermékekben található vitaminokat: A, B2, B6, B12, C, D, E) és ásványi anyagokat (kalcium, kálium, magnézium, vas, foszfor, cink. Giczi Gergely szerint az idei kampányban a fiatalok és a fiatal felnőttek kerülnek fókuszba, ennek megfelelően a kampány az online térben zajlik majd, jelentős közösségi média aktivitással.

Istvánfalvi Miklós, a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács elnöke kiemelte, hogy a koronavírus miatt nem omlott össze az ágazat, a szerződéses viszonyok az egész ágazat vonatkozásban fennmaradtak. A feleknek az együttműködés során arra is volt ereje, hogy együttműködési szándékukat egy etikai ajánlásban is rögzítsék. Szautner Péter társelnök hozzátette, hogy a rendkívüli viszonyok között is minden problémát sikerült megoldani.

Ezért köszönet illet minden feldolgozót, kiskereskedőt és a fuvarosokat is - mondta. Megemlítette továbbá, hogy fontos az, hogy az iskolatej program, a HORECA szektor, illetve a közétkeztetésre termelő, leginkább kis- és középvállalkozások helyzete is javuljon. A tejkampány legfrissebb információit az Agrármarketing Centrum honlapján lehet megtalálni.

Megosztás

További híreink

Ez itt a galéria tesztje, az utolsó

2025.05.08.

Ez a galéria teszt lead-je, megnézzük, tuti lesz.Ez a galéria teszt lead-je, megnézzük, tuti lesz.Ez a galéria teszt lead-je, megnézzük, tuti lesz.Ez a galéria teszt lead-je, megnézzük, tuti lesz.Ez a galéria teszt lead-je, megnézzük, tuti lesz.

Itt vannak a fiatal mezőgazdasági termelők elindulási és beruházási-, valamint a mezőgazdasági kisüzemek beruházási támogatásának részletei

2024.12.20.

Megjelent a Fiatal mezőgazdasági termelők elindulásának és beruházásainak támogatása című pályázat tervezete. Mivel a kiírás nem végleges, így a feltételek változhatnak, de azért érdemes készülni, mert a főbb szempontok nem fognak változni. Íme, a részletek.

test

2024.08.26.

lead

OneSignal teszt

2024.08.26.

OneSignal teszt OneSignal teszt

teszt2

2024.08.26.

teszt

2024.08.26.

Legújabb hirdetések

Partnerhírek
Partner

Legyen gyönyörű kertje: mutatjuk a legfontosabb nyár végi kerti munkák listáját

2024.06.14.

A nyár végi kerti munkák legfontosabbika a gyümölcsök, zöldségek betakarítása. Sok fogyasztásra kerül, a többit lefagyasztással vagy befőzéssel eltehetjük élre.

Partner

A vízhiány és az állattenyésztés összefüggéseiről adott ki közleményt a NAK

2024.05.22.

A NAK közleménye szerint téves állítás terjed az európai közbeszédben az állattenyésztéssel kapcsolatban. Míg az állattenyésztés-ellenes narratíva képviselői rendre azt hangoztatják, hogy az ágazat veszélyezteti a lakossági ivóvízkészleteket, a tények mást mutatnak. Az objektív mutatókon alapuló kutatások szerint az állattenyésztés vízigényének nagy részét a zöld víz, azaz a csapadék biztosítja. 

Hirdessen a Magro.hu oldalon!

Válasszon prémium megjelenési megoldásaink közül!

Médiaajánlat
Kiemelt hirdetések a Piactéren
Hirdetésfeladás