Hirdetés
Tormapromóció + 4 praktikus tanács a torma termesztéséhez
A FruitVeB Magyar Zöldség-Gyümölcs Szakmaközi Szervezet és Terméktanács a hétvégén (2014. április 11-12-én, péntek, szombat) három nagy áruházlánc – TESCO, SPAR, CBA – üzleteiben széleskörű tájékoztató kampányt valósít meg a hajdúsági torma hazai népszerűsítésére és fogyasztásának ösztönzésére a Vidékfejlesztési Minisztérium támogatásával.
A kampány célja, hogy ráirányítsa a magyar lakosság figyelmét a hajdúsági torma, mint igazi nemzeti érték egyedi jellegére, különleges íz- és beltartalmi minőségére, kedvező élettani tulajdonságaira, sajátos magyar termesztéstechnológiájára, valamint földrajzi árujelző oltalmának (OFJ) nemzetközi és hazai fontosságára. A hajdúsági tormapromóció részleteit és a programban résztvevő üzletek listáját keresse a www.fruitveb.hu honlapon.
Hirdetés
Témák a cikkben
Kapcsolódó cikkek
Hirdetés
További híreink
Legújabb hirdetések
Hirdetés
Hirdetés
Legyen gyönyörű kertje: mutatjuk a legfontosabb nyár végi kerti munkák listáját
2024.06.14.A nyár végi kerti munkák legfontosabbika a gyümölcsök, zöldségek betakarítása. Sok fogyasztásra kerül, a többit lefagyasztással vagy befőzéssel eltehetjük élre.
A vízhiány és az állattenyésztés összefüggéseiről adott ki közleményt a NAK
2024.05.22.A NAK közleménye szerint téves állítás terjed az európai közbeszédben az állattenyésztéssel kapcsolatban. Míg az állattenyésztés-ellenes narratíva képviselői rendre azt hangoztatják, hogy az ágazat veszélyezteti a lakossági ivóvízkészleteket, a tények mást mutatnak. Az objektív mutatókon alapuló kutatások szerint az állattenyésztés vízigényének nagy részét a zöld víz, azaz a csapadék biztosítja.
Hirdetés
Hirdetés
Hirdessen a Magro.hu oldalon!
Válasszon prémium megjelenési megoldásaink közül!
MédiaajánlatHirdetés
Hirdetés