A magyarországi kommunikációs szakma egyik legjelentősebb elismerése, a PREXA – PR Excellence Hungary Award Általános hírnévmenedzsment kategóriájának aranydíját nyerte el a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem. Az agrárkarriert népszerűsítő és pályaválasztást elősegítő, „Az agrárkarrier élményalapú repozicionálása a Z és α-generáció körében” című, 2022. évi kampány megvalósítását 292 munkatárs és 185 hallgató segítette.

A Magyar Public Relations Szövetség által létrehozott PREXA díj célja, hogy megmérettetési lehetőséget adjon minden Magyarországon megvalósított PR-aktivitásnak és szakmai szempontok szerint értékelje azokat – írta a MATE. Továbbá a legjobb gyakorlatok bemutatásával és díjazásával követendő példát állítson a hazai kommunikációs szakma művelőinek, mely területen a bizalomépítés, a hitelesség, a hatékonyság és a stratégiai szemlélet a legfőbb szempontok.

A magyarországi kommunikációs szakma egyik legjelentősebb elismerése, a PREXA – PR Excellence Hungary Award Általános hírnévmenedzsment kategóriájának aranydíját nyerte el a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem, a MATE képviseletében Pusztay Gabriella, az intézmény médiaközpontjának vezetője (jobbra) vette át

Nagyszabású programmal jelentkeztek, aranyat nyertek

A MATE az általános hírnévmenedzsment kategóriában jelentkezett a tavalyi esztendőben végzett hallgatótoborzó és képzéseket népszerűsítő kommunikációs tevékenységével. A részvétel alapvető feltétele az volt, hogy az egyetem legalább 6 hónapon keresztül végezzen több PR-szakterületre kiterjedő tevékenységet, amely mérhetően hozzájárul az intézmény reputációjához, annak javításához, a hírnév fejlesztéséhez és megőrzéséhez.

Ünnepi díjátadón hirdette ki a PREXA (PR Excellence Awards Hungary) verseny nyerteseit a Magyar PR Szövetség

A PREXA díjra 83 pályamunka érkezett be, melyből az előzsűri 46 döntőst választott ki, többek között a Magyar Telekom, a MasterCard, a Nestlé Hungária, a Szerencsejáték Zrt. és a Vodafone Magyarország kampányát. A kiválasztott pályázók, így a MATE is, a főzsűri előtt mutatták be kampányaikat. Az általános hírnévmenedzsment kategóriában az előzetes szigorú zsűrizést követően a MATE elnyerte az aranydíjat.

A legjobb kommunikációs gyakorlatokat díjazó verseny magyar főzsűrije 12 kategóriában 19 kampányt díjazott - az MPRSZ Prexa díjátadó a Telekom Székházban volt

A MATE az első magyar egyetem, amely ilyen erős összehangolt kampányt alkalmazott az agrárpálya repozicionálásáért a Z és α-generáció körébena nemzetközi trendekbe illeszkedő élményalapú, tudománynépszerűsítő kommunikációval. Interaktív tudománynépszerűsítő programjaink és folyamatos, erős sajtókommunikációnk hatására egyre többen ismerik fel, hogy az agrárpálya tele van high-tech eszközökkel, ami a fiatalok számára izgalmas életpályát és biztos megélhetést jelent. Ezt bizonyítja az is, hogy az idei normál felvételi eljárásban több mint 40 százalékkal többen adták be jelentkezésüket a MATE képzéseire, mint az előző évben” – mondta Dr. Gyuricza Csaba rektor.

Az oklevél – fotó: MATE

A pályázat számai és eseményei

A MATE minden intézetét megmozgató kommunikációs kampány során 11 országos hírű és jelentőségű programon több mint 50 ezer embert értünk el. A Médiaközpont által összefogott interaktív, élményalapú programokat olyan fesztiválokon is bemutattuk a Z- és α-generáció tagjainak, szüleiknek, tanáraiknak és a széles nagyközönségnek, mint az EFOTT, az Alföldi Állattenyésztési és Mezőgazda Napok, a Pápai Expo és Agrárpiknik, a Nemzetközi Természetfilm Fesztivál, a NAK Szántóföldi Napok és AgrárGépShow, a DUE Sajtófesztivál, a Földgömb Fesztivál, az ÖKO forradalom, a Bábolnai Gazdanapok, a Lányok Napja Fesztivál vagy a KÁN Egyetemi Napok. Továbbá a MATE Médiaközpontja a tavalyi évben több mint 100 sajtóközleményt adott ki, mellyel nem csak képzéseiket és campusaikat, hanem a MATE kutatásait, fejlesztéseit és innovációit is népszerűsítették. Szintén a high-tech agrárium népszerűsítését segítette a MATE szakmai támogatásával megvalósult Nagy Diák Agrárteszt 2., amelyen 402 iskolából több mint 16 ezer diák vett részt - közölték.

Megosztás

További híreink

Ez itt a galéria tesztje, az utolsó

2025.05.08.

Ez a galéria teszt lead-je, megnézzük, tuti lesz.Ez a galéria teszt lead-je, megnézzük, tuti lesz.Ez a galéria teszt lead-je, megnézzük, tuti lesz.Ez a galéria teszt lead-je, megnézzük, tuti lesz.Ez a galéria teszt lead-je, megnézzük, tuti lesz.

Itt vannak a fiatal mezőgazdasági termelők elindulási és beruházási-, valamint a mezőgazdasági kisüzemek beruházási támogatásának részletei

2024.12.20.

Megjelent a Fiatal mezőgazdasági termelők elindulásának és beruházásainak támogatása című pályázat tervezete. Mivel a kiírás nem végleges, így a feltételek változhatnak, de azért érdemes készülni, mert a főbb szempontok nem fognak változni. Íme, a részletek.

test

2024.08.26.

lead

OneSignal teszt

2024.08.26.

OneSignal teszt OneSignal teszt

teszt2

2024.08.26.

teszt

2024.08.26.

Legújabb hirdetések

Partnerhírek
Partner

Legyen gyönyörű kertje: mutatjuk a legfontosabb nyár végi kerti munkák listáját

2024.06.14.

A nyár végi kerti munkák legfontosabbika a gyümölcsök, zöldségek betakarítása. Sok fogyasztásra kerül, a többit lefagyasztással vagy befőzéssel eltehetjük élre.

Partner

A vízhiány és az állattenyésztés összefüggéseiről adott ki közleményt a NAK

2024.05.22.

A NAK közleménye szerint téves állítás terjed az európai közbeszédben az állattenyésztéssel kapcsolatban. Míg az állattenyésztés-ellenes narratíva képviselői rendre azt hangoztatják, hogy az ágazat veszélyezteti a lakossági ivóvízkészleteket, a tények mást mutatnak. Az objektív mutatókon alapuló kutatások szerint az állattenyésztés vízigényének nagy részét a zöld víz, azaz a csapadék biztosítja. 

Hirdessen a Magro.hu oldalon!

Válasszon prémium megjelenési megoldásaink közül!

Médiaajánlat
Kiemelt hirdetések a Piactéren
Hirdetésfeladás