Hirdetés
A Fruit Logistica 2018-on látottak alapján a logózott zöldség lesz a nagy attrakció
Ma ér véget Berlinben a friss zöldség és gyümölcs kereskedelmével foglalkozó hatalmas világtalálkozó, a Fruit Logistica 2018. A szakvásár ideje alatt 80 országból több, mint 3100 kiállító fogadta a becslések szerint 75 ezer szakmai látogatót.
Az idén a kiállítás történetében első alkalommal európai statisztikai kézikönyvet is összeállítottak az eseményre. Wilfried Wollbold, a Fruit Logistica globális brandmenedzsere úgy fogalmazott, hogy a kiállítás nem csak a friss ötletek beszerzésében, az információcserében és az új üzleti kapcsolatok megtalálásában támogatja a résztvevőket, de kicsit mindig megpróbálkozik a jövőbe nézni.
A rendezvényen több érdekességet mutattak be, nézze meg a Fruit Logistica szakvásár képeit!
Itt látható az egyedi logózás a zöldségen, címke és egyéb csomagolás helyett:
Hirdetés
FRUIT LOGISTICA 2018 innovációs díj - Kellermeister Manns: „LogoFrucht“ - gyümölcslogó
Piros Bell paprika fehér logóval.Bemutattak wasabi (vízitorma) készítő szettet is a Fruit Logistica 2018 rendezvényen:
Frissen reszelhet wasabit a távol-keleti ételekhez ezzel a készlettelFruit Logistica 2018 innovációs díjat nyert a HM Clause cég Adora paradicsomfajtája:
Díjnyertes paradicsom: különleges szín, kiváló ízzelA H2Hydroponics H2Hybrid salátája is elismerésben részesült
Ezek a gyönyörű saláták is fejlesztési díjat nyertekA Fruit Logistica 2018 három napján többféle kísérőprogram foglalkozott a friss zöldség-gyümölcs ágazat közép- és hosszú távú jövőjével, ezenkívül ismét elkészítették a szakértők a trendjelentésüket. Konferenciákat, szakmai beszélgetéseket és előadásokat tartottak európai, afrikai, dél-amerikai, ázsiai és óceániai vállalatok döntéshozói. Ráadásul az idén – a kiállítás történetében először– európai statisztikai kézikönyvet is összeállítottak az eseményre időzítve. Ennek oka, hogy bár minden bizonnyal nem Európa a világ legdinamikusabb frissáru-piaca, hosszú távon mégis a legfontosabb zöldség-gyümölcsfelvevője marad, érdemes minél többet tudni az egyes országok export-import viszonyairól, sajátosságairól és trendjeiről - írja a Magyar Mezőgazdaság.
Hagymából és almából már exportőr lett Európa
35 és 70 százalék közé tehető az Európába importált gyümölcsök aránya. Emellett Európa állítja elő a világ gyümölcs és zöldségmennyiségének 12 százalékát. Néhány terméket, mint például a hagymát és az almát illetően azonban az elmúlt években nettó importőrből nettó exportőrré vált a kontinens.
A jövőben várható új technológiai fejlesztések bevezetése, valamint az, hogy interneten is többen rendelnek majd gyümölcsöt és zöldséget. A cégek célja, hogy gyorsabb és rugalmasabb ellátói láncot hozzanak létre, ami jó minőségű áruval látja el a piacot. Ugyanis a vásárlók igényessége a kifogástalan termékek iránt egyre nő, erre pedig kiváló minőséggel lehet megfelelni.
Témák a cikkben
Kapcsolódó cikkek
Hirdetés
További híreink
Legújabb hirdetések
Hirdetés
Hirdetés
Legyen gyönyörű kertje: mutatjuk a legfontosabb nyár végi kerti munkák listáját
2024.06.14.A nyár végi kerti munkák legfontosabbika a gyümölcsök, zöldségek betakarítása. Sok fogyasztásra kerül, a többit lefagyasztással vagy befőzéssel eltehetjük élre.
A vízhiány és az állattenyésztés összefüggéseiről adott ki közleményt a NAK
2024.05.22.A NAK közleménye szerint téves állítás terjed az európai közbeszédben az állattenyésztéssel kapcsolatban. Míg az állattenyésztés-ellenes narratíva képviselői rendre azt hangoztatják, hogy az ágazat veszélyezteti a lakossági ivóvízkészleteket, a tények mást mutatnak. Az objektív mutatókon alapuló kutatások szerint az állattenyésztés vízigényének nagy részét a zöld víz, azaz a csapadék biztosítja.
Hirdetés
Hirdetés
Hirdessen a Magro.hu oldalon!
Válasszon prémium megjelenési megoldásaink közül!
MédiaajánlatHirdetés
Hirdetés