Notice: getimagesize(): Read of 8192 bytes failed with errno=21 Is a directory in /home/www/feke.wi24.hu/www/magro.feke.wi24.hu/protected/class/controller/AgronewsController.php on line 221

Notice: getimagesize(): Error reading from /home/www/feke.wi24.hu/www/magro.feke.wi24.hu/public/cms/news/81/news_21281/! in /home/www/feke.wi24.hu/www/magro.feke.wi24.hu/protected/class/controller/AgronewsController.php on line 221

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/www/feke.wi24.hu/www/magro.feke.wi24.hu/protected/class/controller/AgronewsController.php on line 222
Többszintű fejlesztés, innováció és megújulás a Nitrogénművek célja - MAGRO (title)!

Impozáns megjelenéssel és megújult arculattal készült a 2022-es AGROmashEXPO kiállítás 4 napjára a Nitrogénművek Zrt. csapata. Az újdonságokról, a Genezis márkáról és a fejlesztésekről Deák Boglárkát, a cég marketingvezetőjét kérdeztük, aki 2020 decemberétől koordinálja a regionális marketingstratégiát a Veszprém megyei, Pétfürdő központú vállalatnál.

Milyen változásokat hajtottak végre az elmúlt 14 hónap során?

A 2021-es év legjelentősebb marketing aktivitása az arculatváltásunk volt, amibe a Genezis logó frissítése, a dizájn megújítása és bevezetése tartozott. Ez utóbbi még most is folyamatban van regionális szinten. Fontos változás még, hogy a harmonizáció részeként az export országok képviseletei, a leányvállalatok a jövőben Genezis Trade cégforma alatt fognak működni. A vállalatunk 90 éves fennállásának és hagyományainak ünneplését kiemelt kommunikációs kampánnyal és Facebook nyereményjátékkal tettük emlékezetessé, továbbá az előző évekkel ellentétben visszatértünk az agrár szaksajtó platformjaira annak érdekében, hogy a Genezis márka imázsát megfelelő súllyal tudjuk támogatni. Ehhez elengedhetetlen az online és offline médiában való folyamatos jelenlét.

Az újdonságokról, a Genezis márkáról és a fejlesztésekről Deák Boglárkát, a Nitrogénművek Zrt. marketingvezetőjét kérdeztük - Fotó: Nitogénművek

Marketing stratégiánk alappillére, hogy elsősorban hasznos szakmai tartalmakat készítünk, mellyel az a célunk, hogy a termelők olyan, számukra releváns témákban kapjanak pontos tájékoztatást, amellyel növelhetik gazdálkodásuk hatékonyságát. A szakmai tartalmak főként a Nitrogénművek szaktanácsadó és termékfejlesztő kollégáinak javaslatait, ajánlásait és gyakorlati termékfelhasználási tapasztalatait tartalmazzák, amit a termelők jól be tudnak illeszteni a saját gazdálkodási gyakorlatukba. Az elmúlt több, mint egy évben a médiamixünket teljesen átdolgoztuk, elsődleges kommunikációs csatornánk ma már a social media, ahol elsősorban edukatív szakmai tartalommal érjük el a célcsoportunkat heti több alkalommal.

A piacvezető Genezis márka nem csak Magyarországon, hanem regionális szinten is egyedülállóan széles, prémium termékportfólióval rendelkezik, amely az elmúlt évek nagymértékű beruházásainak köszönhetően -2013-2018 között önerőből 110 milliárd forintos beruházást valósítottunk meg- magas minőségi szintet képvisel. Emellett országos lefedettségű, nagy létszámú, magasan képzett szakmai üzletkötő hálózattal rendelkezünk, amely szakmai kompetenciája révén segíti a termelőket a megfelelő műtrágya technológia kiválasztásában, valamit növényvédőszer, vetőmag és terménykereskedelmi kérdésekben.  Az értékesítési csapatunk folyamatos szakmai képzése és fejlesztése a jelenlegi marketing tevékenységben kiemelt szerepet kapott az elmúlt időszakban, amit terveim szerint idén is folytatunk.

Impozáns megjelenéssel és megújult arculattal készült a 2022-es AGROmashEXPO kiállítás 4 napjára a Nitrogénművek Zrt. csapata - Fotó: Nitrogénművek

Az AGROmashEXPO-n való megjelenésünkkor a standunk tervezésénél és kivitelezésénél elsősorban ezeket a kritériumot vettük alapul, annak érdekében, hogy megjelenésünkkel az előbb említett értékeinket képviseljük. Standunk a szervezőktől elismerésként első helyezést kapott „A kiállítás legszebb standja” versenykiírásban. A Nitrogénművek továbbra is nagy hangsúlyt fektet a beruházásokra és az innovatív fejlesztésekre annak érdekében, hogy a Genezis márka versenyképességét tovább erősítse. Ennek a szemléletnek a szerves része a marketing tevékenységünk hatékonyságnak folyamatos javítása is.

Milyen marketingeszközöket használnak ehhez?

Egyik legfontosabb feladatunk a Genezispartner.hu weboldalunk megújítása és folyamatos karbantartása. A tartalmi javítások, az arculat változtatásai mind azt a célt szolgálják, hogy tudatosítsuk: a Genezis márka egy komplex termékportfóliót és szolgáltatást, a Genezis Technológiát jelenti, vagyis a műtrágya szegmens mellett a terménykereskedelmet, a növényvédőszer és a vetőmag üzletágakat is magában foglalja. A marketing stratégiánk célja, hogy mind a 4 szegmensünket a megfelelő marketingtámogatásban részesítsük.   A termelői célcsoport ezzel a megközelítéssel találkozhat az online és az offline kommunikációs felületeken.

A Covid-járvány sajnos jelentősen befolyásolta a marketingtevékenységet is, kevesebbet találkoztunk a meglévő és leendő partnereinkkel, mint szerettük volna, de mindent megteszünk, hogy szoros kapcsolatban maradjunk a termelőkkel ebben a nehezen tervezhető időszakban is.

A Genezis márka egy komplex termékportfóliót és szolgáltatást, a Genezis Technológiát jelenti, vagyis a műtrágya szegmens mellett a terménykereskedelmet, a növényvédőszer és a vetőmag üzletágakat is magában foglalja - Fotó: Nitrogénművek

Milyen megoldásokkal teszik könnyebbé a gazdák életét?

A fentiekben említett edukatív szakmai tartalom generáláson túl folyamatosan zajlik a Genezis portfólió optimalizálása a piaci igényekre szabva. A letisztított portfólión belül marketing szempontból súlyozzuk a termékeket és azok a termékek kapnak kiemelt marketingtámogatást, amelyek prioritást képviselnek a termelői elvárások alapján. Mind a nitrogén alapú, mind az NPK és lombtrágya portfóliónkon belül vannak olyan tételeink, amelyek a versenytársakhoz képest jelentős hozzáadott értékkel rendelkeznek, emiatt ár-érték arányban kiemelten versenyképesek. Szortimentünkön belül egyedülálló termék a piacon a Pétisó, amely a maga kimagasló, 39 százalékos hatóanyag tartalmával 90 éve bizonyít a magyar termelők számára.

Az elmúlt időszak piaci környezetének jelentős változásai, mint a drasztikus gázár emelkedés- amely alapjaiban befolyásolja a műtrágya árképzést- a logisztikai korlátok, az időjárás kiszámíthatatlansága a mi marketing munkánkat is nem várt kihívások elé állították. Emiatt nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy partnereik számára folyamatosan biztosítsuk a prémium minőséget képviselő Genezis termékek ellátását és kommunikációs tevékenységünkkel segítsük őket a megfelelő termékkiválasztási és alkalmazási döntésekben. Erre irányulnak a jövőbeli marketing fejlesztéseink.

(x)

További híreink

Ez itt a galéria tesztje, az utolsó

2025.05.08.

Ez a galéria teszt lead-je, megnézzük, tuti lesz.Ez a galéria teszt lead-je, megnézzük, tuti lesz.Ez a galéria teszt lead-je, megnézzük, tuti lesz.Ez a galéria teszt lead-je, megnézzük, tuti lesz.Ez a galéria teszt lead-je, megnézzük, tuti lesz.

Itt vannak a fiatal mezőgazdasági termelők elindulási és beruházási-, valamint a mezőgazdasági kisüzemek beruházási támogatásának részletei

2024.12.20.

Megjelent a Fiatal mezőgazdasági termelők elindulásának és beruházásainak támogatása című pályázat tervezete. Mivel a kiírás nem végleges, így a feltételek változhatnak, de azért érdemes készülni, mert a főbb szempontok nem fognak változni. Íme, a részletek.

test

2024.08.26.

lead

OneSignal teszt

2024.08.26.

OneSignal teszt OneSignal teszt

teszt2

2024.08.26.

teszt

2024.08.26.

Legújabb hirdetések

Partnerhírek
Partner

Legyen gyönyörű kertje: mutatjuk a legfontosabb nyár végi kerti munkák listáját

2024.06.14.

A nyár végi kerti munkák legfontosabbika a gyümölcsök, zöldségek betakarítása. Sok fogyasztásra kerül, a többit lefagyasztással vagy befőzéssel eltehetjük élre.

Partner

A vízhiány és az állattenyésztés összefüggéseiről adott ki közleményt a NAK

2024.05.22.

A NAK közleménye szerint téves állítás terjed az európai közbeszédben az állattenyésztéssel kapcsolatban. Míg az állattenyésztés-ellenes narratíva képviselői rendre azt hangoztatják, hogy az ágazat veszélyezteti a lakossági ivóvízkészleteket, a tények mást mutatnak. Az objektív mutatókon alapuló kutatások szerint az állattenyésztés vízigényének nagy részét a zöld víz, azaz a csapadék biztosítja. 

Hirdessen a Magro.hu oldalon!

Válasszon prémium megjelenési megoldásaink közül!

Médiaajánlat
Kiemelt hirdetések a Piactéren
Hirdetésfeladás