Notice: getimagesize(): Read of 8192 bytes failed with errno=21 Is a directory in /home/www/feke.wi24.hu/www/magro.feke.wi24.hu/protected/class/controller/AgronewsController.php on line 221

Notice: getimagesize(): Error reading from /home/www/feke.wi24.hu/www/magro.feke.wi24.hu/public/cms/news/10/news_25510/! in /home/www/feke.wi24.hu/www/magro.feke.wi24.hu/protected/class/controller/AgronewsController.php on line 221

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/www/feke.wi24.hu/www/magro.feke.wi24.hu/protected/class/controller/AgronewsController.php on line 222
Nagydíjunk – az értékteremtő UBM újabb elismerése - MAGRO (title)!

23 – köztük 11 takarmányozási és állategészségügyi, valamint 12 agrárinformatikai és tartástechnológiai – színvonalas pályázat került a bírálóbizottságok elé az Alföldi Állattenyésztési és Mezőgazda Napok Szakkiállításon. Az UBM Feed Kft. a pecsenye- és hízott kacsa tápsorok fejlesztéséért, a fajtaspecifikus táplálóanyag szükségleti értékek- és emésztési együtthatók meghatározásáráért, a legmagasabb pontszámmal, egyhangú döntéssel, az ország legrangosabb kiállításán érdemelte ki a Nagydíjat!

Standunk a névjegyünk

Ma már világszerte a szakkiállítások és nem a vásárok a legkeresettebbek. Itt nem az értékesítés, az eladás, a vásárlás a cél. Az újdonságok, az előremutató módszerek, lehetőségek, irányzatok felmérése, a figyelemfelkeltés, a márka iránti bizalom, a jó hír erősítése, mindezek nyomán a piacszerzés, a későbbi eladás, a kapcsolatépítés lehetősége és a versenytársak figyelése, feltérképezése jelenti a vonzerőt. (Brit Kiállításszervezők Szövetsége, AGO)

A szakkiállítás a leghatékonyabb marketing eszköz – állítják a szakértők.

Mindezek figyelembevételével és az elmúlt évi kiállítás tapasztalatai, tanulságai nyomán – mondhatni – folyamatosan készültünk a mostani seregszemlére.

Az UBM standja az Alföldi Állattenyésztési és Mezőgazda Napok Szakkiállításon

Mérlegeltünk, kalkuláltunk: milyen kapcsolat- és piacépítési lehetőségeket kínálhat, hogyan illik cégünk profiljába a rendezvény? Költségtervet készítettünk. Standunk arculatát formáltuk. Felújítottuk fotó- és filmtárunkat. Élő közvetítésen láthattuk a kerelőszentpáli üzemünk avatását. Termékkatalógussal, szórólapokkal, információhordozókkal, sajtóanyaggal, korszerű technikai eszközökkel, vendégváró hangulattal készülünk a kiállításra. Nagy gondot fordítottunk partnereink meghívására, illő fogadására, protokoláris ügyeinkre. Szelfi boxunkkal több száz partnerünket örökítettünk meg, akik kikerültek a Partnerfalunkra.

Több száz UBM-partner került ki a Partnerfalra

Végül is: a cégünk döntéshozóitól elfogadott részletes ütemtervvel, forgatókönyvvel felkészülten érkeztünk a kiállításra (ez nem az a feladat, ahol nagyvonalúak lehetünk).

UBM -  ahova érdemes betérni

Kiállításunk márkánkat azonosító, vizuálisan megragadó, a megszokottól eltérő, új, látványos, figyelemvonzó elemmel bővült.

Legyél mértéktartó és igényes. Ismerd termékeidet, bízzál bennük és elkötelezetten hirdesd előnyeiket.” – szól a PR-tanács.

A kiállításon ez volt a zsinórmértékünk! Ott volt mindenki, aki információval szolgálhatott: igazgatóságunk tagjai, szaktanácsadóink, a részterületek szakértői.

A három napon közel félezer, szívesen látott partnerünk, vendégünk látogatott el a partnerbarát környezetünkbe.

Partnereink mondták

Elismerő vélemények szerint a látványos, mértéktartó, visszafogottan elegánst standunk, az információszolgáltatás, a legfrissebb szakmai tudnivalókat közreadó kiadványaink (amelyeken elterjesztésre érett új módszereinket, takarmányainkat, szolgáltatásainkat mutattuk be) a szakmai figyelem, az udvarias, szíves vendéglátás, az üzleti tárgyalásokhoz, a kapcsolatok építéséhez kulturált lehetőséget teremtett.

Érdeklődést felkeltő, megbeszélni, vitatni való téma bőven akadt. Az UBM több mint 500 takarmányfélesége, köztük a gyakorlatra érett, legújabb színvonalas innovatív ajánlatai, a sertésgenetika kimagasló eredményei, az állattenyésztés helyzetének, jövőjének, támogatási rendszerének megvitatása, a nagydíjunk hátterének megbeszélése, mind, mind kiváló témái voltak a szakmai, baráti eszmecseréknek, a kapcsolatépítésnek.

UBM Party

Május 9-én este – immár hagyományosan – a szegedi Hungi Vigadóba, az UBM Partyra hívtuk, vártuk partnereinket, vendégeinket. Fergeteges volt a hangulat. Együtt örültünk közös sikereinknek.

Világszínvonalú állatbemutató.

Az állattenyésztés nyolc ágazata, a ló-, a szarvasmarha-, a sertés-, a juh-, a kecske-, a baromfi-, a díszbaromfi-, a nyúltenyésztők, a halászat, vadászat, valamint az állattenyésztéshez és hozzá kapcsolódó növénytermesztés szakiparának képviselő, mutatkoztak be.

Ezúttal is sikeresen!

Az ország legrangosabb nemzetközi állatkiállítása most is a genetika-, a tenyésztőtudomány világszínvonalú eredményeiről szólt. Mintegy 500 szakmai kiállító – állattenyésztő, agrárszolgáltató – mutatta be termékeit a több tízezer szakmai látogatónak és a nagyközönségnek. Itt volt mindenki, aki az állattenyésztési piacon és háttériparában számít.

A genetikai értékek szerint a fajták között aligha lehet hitelt érdemlően sorrendet felállítani – mindegyik populáció kiváló, nemzetközi színvonalú. A hazai nemesítésű, illetve a hagyományos magyar fajták mellett a világfajták uralták a kiállítást.

A látványos szarvasmarha show-bírálatokon nagy tekintélyű, elfogulatlan külföldi és hazai szakértők mondtak véleményt. A bemutatott holstein fríz fajta átlagos laktációs termelése 10 000 kg feletti.

A húsmarha-kiállítás tovább gazdagodott.

A sertésbemutató a törzstenyészetek egyre nehezedő helyzetére is felhívta a figyelmet. Az ágazat szerkezetváltás előtt áll: átalakult a szabályozás, módosultak a költségek, drágult a takarmány és a munkaerő, csökken a támogatás, az afrikai sertéspestis súlyos gondokat okoz. Sokan, a tenyésztés helyett, az árutermelést választják.

Gazdag a juhtenyésztés fajtaválasztéka. A licitáláson jó áron keltek el a felajánlott állatok.

A hagyományos juhnyírási bemutató most is sláger téma volt.

A szépség, kecsesség, erő, tenyésztőkultúra, genetikai érték és hagyományőrzés: a lovak most is az érdeklődés, a bemutatók főszereplői. A kiállítson már évek óta a történelmi, védett lófajtánk a nóniusz, a gidrán, a furioso-north star (a három mezőhegyesi fajta) és a lipicai jelent meg. Dicséretes genetikai értékvédés.

A szakmai programokat az időszerűség igényével szervezték. Az állattenyésztés helyzetét, jövőjét, esélyeit körvonalazó előadások sora hangzott el. Állategészségügyi-, igazgatási-, gazdaságossági-, támogatási kérdések szerepeltek a programokban – hangsúlyosan ráirányitva a figyelmet a környezettudatos, a fenntartható állattartás sürgető tennivalóira.

A digitális és online hálózat, a kiadványok sora, a korszerű információ-szolgáltatás segítette a programokat.

A vásárhelyi rendezvény az újkori állatkiállítások kultúráját gazdagítja. Az esemény régen kinőtte regionális szerepét. Ma az ország legrangosabb állattenyésztési kiállítása, a gyakorló gazdák hagyományos találkozó helye, mert állattenyésztők szervezik – állattenyésztőknek!

A kiállítás – első alkalommal az őszi Budapesti Országos Mezőgazdasági- és Élelmiszeripari (OMÉK) „előrendezvényeként” – az ország legnagyobb szakmai találkozójává fejlődött.

Jelentős szakmai- és közönségsikerrel!

Az UBM Nagydíj háttere

Az UBM Feed a pecsenye és hízott kacsa tápsorok fejlesztésével fajspecifikus táplálóanyag szükségleti értékek- és emésztési együtthatók meghatározásával érdemelte ki a Nagydíjat – szól a bírálóbizottság tömör értékelése.

A 2019. évi Alföldi Állattenyésztési és Mezőgazda Napok Szakkiállítás nagydíjasa az UBM

AZ UBM a kacsák legfontosabb takarmány-összetevőit, a tényleges aminosav emészthetőségi értékeket elsőként határozta meg.

A K+F kutatást a keszthelyi Georgikon Karral együttműködésben végezték. A mulard- és a pekingi kacsa táplálkozásélettani sajátosságai alapján meghatározták az optimális súlygyarapodáshoz szükséges metabolizálható energia szinteket (ME). Ezzel a hús- és a májtermelés hatékonyabbá tehető, javuló értékmérő tulajdonságok mellett kisebb az egységnyi termék előállítási költsége.

Mindezek alapján, speciális hőkezelési eljárással olyan tömőtápot fejlesztettek ki, amelyek etetésével a kukorica- és a búza fehérje-, valamint keményítő tartalma könnyebben emészthető, ami növeli a táp metabolizálható energia tartalmát. Kísérletekkel kimutatták, hogy a takarmányértékesítést elsősoran a limitáló aminosavak tényleges emészthetősége határozza meg az energiaszintekkel összehangoltan.

Az eredmény: hatékony kacsamáj- és kacsahús termeléshez szükséges környezetkímélő tápsor összeállítása.

Biztos nemzetközi színvonalú háttér

Az UBM ingergazdag, kutató-, fejlesztő-, innovatív-, értékteremtő környezete az újítás, jelesen a nagydíjas termék felépítésének biztos alapját veti meg.

A magyar takarmányipar dinamikusan fejlődő, elismert nagyvállalata világszínvonalú technológiával dolgozó gyáraival, szakmai-, szellemi-, technikai-, technológiai-, genetikai-, kereskedemi erőforrásaival, partner kapcsolati tőkéjével közel 500, kiváló minőségű márkaterméket gyárt és kínál ár-értékarányon.

A piac keresi és szívesen fogatja az UBM termékeit.

A kimagasló teljesítményt elismerő Nagydíj ezt a nemzetközi színvonalú termékskálát gazdagítja.

A rangos zsűri

Dr. Wagenhoffer Zsombor Ph.D – ügyvezető igazgató, Magyar Állattenyésztők Szövetsége (MÁSZ)

Dr. Annaházi László – ügyvezető, ANIPHARMA Kft.

Dr. Sallai László – a Szegedi Tudományegyetem
MGK Növénytudományi és Környezetvédelmi Intézet docense

Az Állattenyésztési Termékdíj pályázatot először 19 éve, 2001-ben hirdették meg.

A takarmányozás, állategészségügyi témakörben az idén 11 pályázat érkezett.

A díjazottak

Az egyedülálló értékmérők döntöttek.

A zsűri minden kategóriában sorrendet állított fel. A Nagydíjat az a cég kapta, amelynek pályázata mindegyik között a legtöbb pontszámot szerezte.

A követelmények

Az értékelés évek óta e jól bevált módszer szerint történik.

Hat követelmény alapján 1-5 pontot adva minősítik a pályázatokat.

  • eredet (mennyire hazai az ötlet, a cég, a technológia, a gyártás)
  • életkor (mikor vezetik, vagy vezették be a terméket a piacra)
  • időszerűség (a temék, az ölet, a módszer stb. mennyire időszerű)
  • innováció, újszerűség, egyediség
  • tudomány (eredmények tudományos alátámasztása)
  • referencia (kik használják, mennyire elterjedt a piacon)
A díjátadás pillanata

A második UBM Nagydíj

Az UBM az Alföldi Állattenyésztési Napokon 2019-ben a második NAGYDÍJÁT nyerte.

2014-ben az UBM – MA-KA közös pályázatát, a szemes búzát tartalmazó tápsorait ismerték el NAGYDÍJJAL.

Azóta évente több mint 3 millió broilert- és 100 ezer kacsát ezzel a takarmánnyal nevelnek kiváló eredménnyel, hatékonyan.

FEHÉR Károly – WELLESZ Tibor
Fotók: VÁRALJAI János

(x)

Kapcsolódó cikkek

További híreink

Ez itt a galéria tesztje, az utolsó

2025.05.08.

Ez a galéria teszt lead-je, megnézzük, tuti lesz.Ez a galéria teszt lead-je, megnézzük, tuti lesz.Ez a galéria teszt lead-je, megnézzük, tuti lesz.Ez a galéria teszt lead-je, megnézzük, tuti lesz.Ez a galéria teszt lead-je, megnézzük, tuti lesz.

Itt vannak a fiatal mezőgazdasági termelők elindulási és beruházási-, valamint a mezőgazdasági kisüzemek beruházási támogatásának részletei

2024.12.20.

Megjelent a Fiatal mezőgazdasági termelők elindulásának és beruházásainak támogatása című pályázat tervezete. Mivel a kiírás nem végleges, így a feltételek változhatnak, de azért érdemes készülni, mert a főbb szempontok nem fognak változni. Íme, a részletek.

test

2024.08.26.

lead

OneSignal teszt

2024.08.26.

OneSignal teszt OneSignal teszt

teszt2

2024.08.26.

teszt

2024.08.26.

Legújabb hirdetések

Partnerhírek
Partner

Legyen gyönyörű kertje: mutatjuk a legfontosabb nyár végi kerti munkák listáját

2024.06.14.

A nyár végi kerti munkák legfontosabbika a gyümölcsök, zöldségek betakarítása. Sok fogyasztásra kerül, a többit lefagyasztással vagy befőzéssel eltehetjük élre.

Partner

A vízhiány és az állattenyésztés összefüggéseiről adott ki közleményt a NAK

2024.05.22.

A NAK közleménye szerint téves állítás terjed az európai közbeszédben az állattenyésztéssel kapcsolatban. Míg az állattenyésztés-ellenes narratíva képviselői rendre azt hangoztatják, hogy az ágazat veszélyezteti a lakossági ivóvízkészleteket, a tények mást mutatnak. Az objektív mutatókon alapuló kutatások szerint az állattenyésztés vízigényének nagy részét a zöld víz, azaz a csapadék biztosítja. 

Hirdessen a Magro.hu oldalon!

Válasszon prémium megjelenési megoldásaink közül!

Médiaajánlat
Kiemelt hirdetések a Piactéren
Hirdetésfeladás